понеделник, 16 януари 2012 г.


Тази вечер изписах света. Това си е за мен... и теб. Четеш драсканиците ми, а не знам кой си. Позволявам ти да влезеш в мен, а даже не знам какъв е парфюма ти. Давам ти да погледнеш през очите ми, а не съм виждала твоите. И да- не си конкретен. Пиша те в мъжки род. Няма значение. Ти и аз сме. Аз пиша- ти четеш. Това е мястото, на което се разсъбличам в думи, няма го паравана на дрехите, няма я маската на грима. Всеки път, когато отварям тази страница затварям вратата на стаята си. И смесвам вкусове и аромати, цигара и течен шоколад. Душа след това е задължителен, толкова наситеност трудно се отмива.
Студено е, но не го усещам. Вътре е топло, отварям прозореца. Наистина е студено. Дима от цигарата не се откроява от дъха, горещи са. Сигурно се различават само по това, че с дъха не могат да се правят кръгчета. Ако не можеш да правиш кръгчета от цигарен дим значи всичко е идеално просто и мъгливо. Да- не пуша. Просто е мъгливо.
Не съм пуликувала другите вопли, не днес. Сега ми е... сладко. Шоколадено и леко премръзнало. Защо обичаме шоколад? Защо искаме наслада? На какво сме готови? Можеш ли без нея? И да можем защо да го правим?

Обичам шоколад, добре че е той ...

3 коментара:

  1. леко открехнати прозорци
    зелена стая
    гората гледа в нея
    луната тайно я опипва
    вятърът подухва под пердетата
    сенките са се надули
    и развяват рокли..
    става 4 и 1 минута
    нещо се е променило
    нещата са си разменили местата
    местата никога не ги е имало
    нещата също..
    шоколад...апетитът е виновен за всичко!
    да прокълна ли Земята
    да я прасне астероид?

    ОтговорИзтриване
  2. Хаха, не и днес ... рядко ми се случва да го кажа.

    ОтговорИзтриване
  3. тогава не спирай да пишеш :)

    ОтговорИзтриване

 Замирисва на дъжд, а мен втриса.  Преди време го познавах по болката в дясното коляно. После по вятъра. Имам чувството, че притежавам точен...